Platební a dodací podmínky, nákupní řád



1. Platba v hotovosti při osobním odběru:

Zboží je možné po telefonické dohodě zakoupit přímo v sídle firmy na adrese: Kovařovicova 4, Brno. Nelze platit kartou!

2. Platba dobírkou:

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednávky. Balíky jsou odesílány jako Soukromý balík, u této formy doručení by měl dopravce adresáta před doručením kontaktovat a avizovat doručení zboží. V případě dodání zboží mimo Českou republiku je požadována platba předem na účet prodejce.

3. Platba bankovním převodem:

Pokud si zvolíte tento způsob platby můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet 3 způsoby:

  • bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
  • složením peněz v hotovosti na kterékoliv bance přímo na náš účet
  • odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

Po obdržení platby na náš účet bude zboží odesláno na Vaši adresu. Balíky jsou odesílány jako Soukromý balík, u této formy doručení by měl dopravce adresáta před doručením kontaktovat a avizovat doručení zboží.

4. Příplatek za atypické zásilky který je platný od 1.10.2018 (platí u balíků které mají délku od 120 do 200 cm):

V případě zásilek s délkou balíku od 120 do 200 cm je doprava zajištěna dopravou PPL, příplatek se vztahuje na všechny sprchové dveře a vanové zástěny jelikož rozměr balíku ve vždy delší než 120 cm. Viz ceník PPL pro atypické zásilky. 1.10.2018 zvýšil dopravce (PPL) příplatek ke standardnímu dopravnému, navýšení činí 303 Kč. vč. DPH.

5. Nadrozměrné zásilky (platí u balíků které mají rozměr od 200 do 300 cm):

V případě zásilek s hmotností nad 50 kg, nebo s kterýmkoli rozměrem balíku od 200 do 300 cm je doprava zajištěna dopravou PPL Soukromá paleta - cena za doručení je vyžší díky délce balíku.

6. Bankovní spojení:

Číslo našeho účtu (Fio banka a.s) je: 2500270225/2010, variabilní symbol je shodný s číslem Vaší objednávky (toto číslo naleznete v potvrzovacím emailu Vaší objednávky).

7. Dodací podmínky:

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím firmy PPL a partnerských firem PPL, nebo je možno si zboží vyzvednout osobně.
  2. Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno max. do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky (u akčních produktů může dojít k prodlení dodávky). Pokud bude zboží nedostupné, bude zákazník kontaktován.
  3. Dle § 31/14 není nutné ke zboží přikládat daňový doklad, jako doklad o platné záruce slouží platná objednávka a potvrzení o odeslání zboží. Potřebujete-li daňový doklad například do účetnictví firmy tak nám to prosím sdělte a doklad Vám ke zboží přiložíme.
  4. V případě zasílání prostřednictvím dopravních firem prosím zkontrolujte balík při převzetí za přítomnosti přepravce (zboží z přepravního obalu vyjměte a zkontrolujte). V případě, že je balík nebo zboží viditelně poškozeno trvejte na sepsání protokolu. V případě poškození nás neprodleně kontaktujte. Jestliže nebudete poškození reklamovat ihned u přepravce může být následné dokazování kdy k poškození došlo složité a může vyjít ve váš neprospěch.

8. Výměna zboží:

V případě potřeby (např. nevhodná velikost), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

9. Reklamační řád:

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem, zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce), viz bod č. 13.
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo údržbou v rozporu s instrukcemi uvedenými na výrobku.
  3. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  4. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo na obalu.

10. Postup při reklamaci:

  1. Nejdříve nás o reklamaci informujte e-mailem nebo telefonicky se stručným popisem důvodů reklamace, uveďte druh výrobku, datum nákupu.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, je nutné aby bylo řádně a bezpečně zabaleno do kartonového obalu a pokud je to možné tak uvnitř kartonového obalu i do bublinkové folie.
  3. Do zásilky přiložte co nejvýstižnější popis reklamace, kopii objednávky resp. potvrzení o odeslání (popřípadě daňový doklad), Vaši adresu, e-mail a telefon.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. V případě oprávněné reklamace hradí poštovné prodávající.

11. Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (neplatí pro zboží upravené na míru dle požadavků zákazníka). Pokud se tak rozhodne, vložte nepoškozené zboží do původního obalu a pošlete zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, vrátí prodávající zákazníkovi odpovídající částku za zboží.

Jestliže kupující objednané zboží od prodávajícího neodebere a prodávající zboží kupujícímu odeslal řádně a včas, je kupující povinnen do 10 dnů prodávajícímu uhradit expediční náklady zboží a manipulační poplatek (za vystavení dokladů, expedici zboží, kompletní kontrolu neodebraného zboží po zpětném doručení PPL, storna dokladů ...) ve výši 300 Kč. Jestliže bylo zboží upraveno na nestandardní míru dle požadavků kupujícího je povinen kupující do 10 dnů zboží uhradit v plné výši.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

12. Ochrana osobních údajů (GDPR):

Internetový obchod Akvabel.cz si váží důvěry našich zákazníku a zavazuje se, že bude chránit Vaše data způsobem odpovídajícím důvěrnosti dat v souladu s nařízeními GDPR.
Veškeré údaje našich zákazníků jsou zabezpečena proti jakémukoli zneužití.
Vaše osobní údaje, které uvedete při nákupu jsou naprosto důvěrná a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám.
Osobní údaje budou použity jen pro nezbytně nutné úkony spojené s vyřízením objednávky.
Na žádost zákazníka budou osobní údaje z databáze vymazány a shop Akvabel.cz je nadále nebude zpracovávat, vice naleznete zde.

13. Postup při doručení poškozené zásilky:

Při předání zásilku zkontrolujte, pokud je poškozená tak zboží nepřebírejte. Jestliže jste zboží již převzali a zjistili poškození dodatečně tak neprodleně kontaktujte linku PPL:
- bílá linka : 225 331 500
- e-mail : info@ppl.cz
Připravte si číslo zásilky které při reklamaci budete uvádět.
Zašlete popis poškození a fotografie k poškozené zásilce na email: info@ppl.cz a shop@akvabel.cz
Seznam fotografií k poškození:
- etiketa s číslem zásilky (tam kde je příjemce a odesílatel)
- původní přepravní obal tak aby byl vidět celý – ideálně ze dvou stran
- poškození obalu
- poškozené zboží (detaily + celé) Foto by mělo být v rozlišení do cca 2 Mb.
Zajistěte prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno do doby ukončení reklamačního řízení.