Nákup je snadný:

1) Vyberte si zboží a kliknutím na odkaz Do košíku jej do košíku vložíte. Stejným způsobem pokračujete u všech položek, které míníte objednat.

2) Nyní klikněte na tlačítko Přejít do košíku.

3) Zkontrolujte vybrané zboží a klikněte na tlačítko Pokračovat na dopravu.

4) Zde si z nabízených možností vyberete dopravu a platbu a klikněte na tlačítko Pokračovat na dodací údaje.

5) Nyní zadáte doručovací (firemní) údaje, případně zvolíte jinou doručovací adresu a možnost vytvoření zákaznického účtu.

6) Důležité - na této stránce nám také můžete napsat vzkaz - například objednáváte-li zboží s úpravou rozměrů u nás na dílně.

7) Posledním krokem je odeslání objednávky stiskem tlačítka Dokončit objednávku.

8) Poté co objednávku obdržíme, zašleme Vám potvrzující zprávu o doručení objednávky s vygenerovaným bezpečnostním heslem ...

9) Po kontrole objednávky Vás budeme informovat o datu odeslání / doručení objednaného zboží.

10) V zaslaném termínu Vám bude zboží odesláno na zadanou adresu.


Platební podmínky:

1) Platba v hotovosti při osobním odběru:

Zboží je možné po telefonické dohodě na čísle +420 608 820 042 zakoupit na vzorkovně v sídle firmy na adrese: Kovařovicova 4, Brno. Úhradu lze provést bankovním převodem předem na účet prodejce nebo v hotovosti při vyzvednutí zboží. Osobní vyzvednutí je bez poplatku - nelze platit kartou!

2) Platba bankovním převodem:

Pokud si zvolíte tento způsob platby, můžete Vaši platbu za zboží poukázat na náš účet třemi způsoby:

  • bankovním převodem z Vašeho účtu (internetbanking, GSM banking)
  • složením peněz v hotovosti na kterékoliv bance přímo na náš účet
  • odesláním finanční částky poštovní poukázkou typu A z kterékoliv pošty v ČR

Po obdržení platby na náš účet Vás budeme informovat. Následně Vám bude odeslána zpráva o termínu odeslání zaplaceného zboží. Obvyklá cena za doručení při platbě předem na účet činí 200 Kč.

3) Platba dobírkou - zboží standardní délky:

Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí objednaného zboží. Po obdržení objednávky Vás budeme informovat o datu odeslání / doručení objednaného zboží. Dopravce by měl adresáta před doručením kontaktovat a avizovat doručení zboží. V případě dodání zboží mimo Českou republiku je vždy požadována platba předem na účet prodejce. Obvyklá cena za doručení na dobírku činí 250 Kč vč. doběrečného.

4) Nadrozměrné zásilky (platí u balíků, které mají rozměr od 198 do 240 cm):

V případě zásilek rozměrem balíku od 198 do 240 cm je nutno zboží zaplatit předem na účet. Po obdržení platby na náš účet Vás budeme informovat. Následně Vám bude odeslána zpráva o termínu odeslání zaplaceného zboží. Cena za doručení nadrozměrného zboží činí 390 Kč.  Dopravné je vyšší kvůli rozměrům balíku.

5) Zaslání drobných náhradních dílů:

Drobné díly jako jsou horní a spodní jezdci je nutno zaplatit předem na účet a následně je zboží odesláno jako doporučená zásilka Českou poštou. Cena za zaslání činí 79 Kč.

6) Bankovní spojení:

Číslo firemního účtu: Fio banka a.s. 2500270225 / 2010, variabilní symbol je shodný s číslem Vaší objednávky (toto číslo naleznete v potvrzovacím emailu Vaší objednávky).


Dodací podmínky:

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím firem GLS a Česká pošta. Zboží je také možno si vyzvednout osobně na vzorkovně v Brně.

Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno maximálně do 5 pracovních dnů po obdržení objednávky. V případě zboží v akci se může odeslání prodloužit na 10 dnů. Jestliže na zboží spěcháte, uveďte to prosím do objednávky. Bude-li to možné, zboží Vám vyexpedujeme ve zrychleném režimu. Výrobky ostatních značek jsou dodávané do 14 dnů od objednávky. Pokud bude zboží nedostupné, bude zákazník kontaktován. 

Dle § 31/14 není nutné ke zboží přikládat daňový doklad, jako doklad o platné záruce slouží platná objednávka a potvrzení o odeslání zboží. Potřebujete-li daňový doklad například do účetnictví firmy, lze si ho stáhnout z Vašeho účtu na shopu www.akvabel.cz, na vyžádání Vám doklad ke zboží přiložíme.

V případě zasílání prostřednictvím dopravních firem, prosím zkontrolujte balík při převzetí za přítomnosti přepravce (ideálně zboží z přepravního obalu vyjměte a zkontrolujte). V případě, že je balík nebo zboží viditelně poškozeno trvejte na sepsání protokolu. V případě poškození nás neprodleně kontaktujte. Jestliže nebudete poškození reklamovat ihned u přepravce, může být následné dokazování důvodů poškození složité.

Výměna zboží:

V případě potřeby (např. nevhodná velikost) Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě vyměníme za zboží v požadovaných rozměrech. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží hradí zákazník. Samozřejmostí je možnost zboží vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení.

Záruční doba:

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak. Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem, zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací v rozporu s instrukcemi uvedenými v návodu u výrobku.
  3. Výrobek byl poškozen používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.

Postup při reklamaci:

  1. Nejdříve nás o reklamaci informujte e-mailem nebo telefonicky se stručným popisem důvodů reklamace, uveďte druh výrobku a datum nákupu.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu. Je nutné, aby bylo řádně a bezpečně zabaleno do kartonového obalu, a pokud je to možné tak uvnitř kartonového obalu i do bublinkové fólie.
  3. Do zásilky přiložte co nejvýstižnější popis reklamace, kopii objednávky resp. potvrzení o odeslání (popřípadě daňový doklad), Vaši adresu, e-mail a telefon. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (občanského zákoníku) právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (neplatí pro zboží upravené na míru dle požadavků zákazníka). Pokud se tak rozhodnete, vložte nepoškozené zboží do původního obalu a pošlete zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, vrátí prodávající zákazníkovi odpovídající částku za zboží.

Jestliže kupující objednané zboží od prodávajícího neodebere a prodávající zboží kupujícímu odeslal řádně a včas, je kupující povinen do 10 dnů prodávajícímu uhradit expediční náklady zboží a manipulační poplatek (za vystavení dokladů, expedici zboží, kompletní kontrolu neodebraného zboží po zpětném doručení, storna dokladů ...). Jestliže bylo zboží upraveno na nestandardní rozměry dle požadavků kupujícího, je povinen kupující do 10 dnů zboží uhradit v plné výši.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Ochrana osobních údajů (GDPR):

Internetový obchod Akvabel.cz si váží důvěry našich zákazníku a zavazuje se, že bude chránit Vaše data způsobem odpovídajícím důvěrnosti dat v souladu s nařízeními GDPR.
Veškeré údaje našich zákazníků jsou zabezpečena proti jakémukoli zneužití.
Vaše osobní údaje, které uvedete při nákupu, jsou naprosto důvěrná a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám.
Osobní údaje budou použity jen pro nezbytně nutné úkony spojené s vyřízením objednávky.
Na žádost zákazníka budou osobní údaje z databáze vymazány a shop Akvabel.cz je nadále nebude zpracovávat.

Postup při doručení poškozené zásilky:

Při předání zásilku zkontrolujte, pokud je poškozená, zboží nepřebírejte. Jestliže jste zboží již převzali a zjistili poškození dodatečně, neprodleně kontaktujte dopravce:
- GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace
- PPL: https://reklamace.ppl.cz/
- Česká pošta: https://www.ceskaposta.cz/pomoc-klientum1
Připravte si číslo zásilky, které při reklamaci budete uvádět. Číslo naleznete na podacím štítku zásilky.
Zašlete popis poškození vč. fotografií poškozené zásilky dopravci a na email: shop@akvabel.cz
Seznam fotografií k poškození:
- etiketa s číslem zásilky (tam, kde je příjemce a odesílatel)
- původní přepravní obal tak, aby byl vidět celý – ze všech čtyř dlouhých stran balíku
- detail poškození obalu
- poškozené zboží (detaily + celý výrobek), fotografie je nutná v dostatečném rozlišení
Zajistěte, prosím, aby zatím nebylo se zásilkou manipulováno do doby ukončení reklamačního řízení.